Datorkrasch, strul, bankproblem, hagel, regn, mörkt,, ska jag fortsätta? listan över vad som gjort mig trött kan bli ganska lång. Men men,,, lite sömn kommer att hjälpa till på vägen mot att återfå ett stycke gott humör. Men visst är det självaste fasen att allt ska komma på en gång.

Som om det inte räckte med att datorn fick en otrevlig besökare i form av en trojan, banken skulle strula och vädret behagade sig till att visa sig från sin sämsta sida över just mig när just jag var ute. Man kan bli bannad för  mindre.

Hur kan någon vara så illvillig att dom skapar en trojan, fattar dom hur mycket jobb dom ger mig och alla andra som drabbas? Man kan verkligen undra över vad det är för lirare som skapar dessa små förstörande sifferkombinationer. 1 or och 2 or eller en massa html koder, suck och fy bläää för dessa.

Nu har jag gnällt klart nu blir det lite “Hamilton” i stället, känns som en skön avslutning på en strulig dag.